16.02.2016/1242
ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU KARARLARI
Toplantı Tarihi : 16.02.2016
Toplantı Sayısı : 1242
GÜNDEM :
- Geçen toplantı tutanağı.
- Mühendislik Fakültesi Maden İşletmesi Anabilim Dalında açık bulunan profesör kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Çağatay Pamukçu hakkındaki raporlar.
- Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalında açık bulunan profesör kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Bülent Cavaş hakkındaki raporlar.
- Mühendislik Fakültesi Enerji Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Alpaslan Turgut hakkındaki raporlar.
- Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bilimleri Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Ali Cenk Gedik hakkındaki raporlar.
- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Dış İlişkiler Koordinatörlüğü’nde görev yapan Gözde Geçioğlu’nun 15.05.2016 tarihinden itibaren 15.05.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Dış İlişkiler Koordinatörlüğü’nde görev yapan Ozan Oşafoğlu’nun 07.04.2016 tarihinden itibaren 07.04.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca İzmir Biyotıp ve Genom Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan Dr. Mehmet Ender Avcı’nın 17.03.2016 tarihinden itibaren 17.03.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Fen Fakültesi’nde görev yapan Hilmiye Deniz Ertuğrul Uygun’un 20.03.2016 tarihinden itibaren 20.03.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
- Buca Eğitim Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2016 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda (KDV hariç) toplam 259.120 TL (ikiyüzellidokuzbinyüzyirmilira) gelirden ek ödeme yapılması, yönetici payı ödenmesi ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Hukuk Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2016 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda (KDV hariç) toplam 19.228,49 TL (ondokuzbinikiyüzyirmisekizlirakırkdokuzkuruş) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2016 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda (KDV hariç) toplam 338.98 TL (üçyüzotuzsekizliradoksansekizkuruş) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Torbalı Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2016 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda (KDV hariç) toplam 3.000 TL (üçbinlira) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Girişimcilik, İşletme ve Ekonomi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2016 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda (KDV hariç) toplam 6.925,89 TL (altıbindokuzyüzyirmibeşliraseksendokuzkuruş) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Sürekli Eğitim Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2016 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda (KDV hariç) toplam 20.377,11 TL (yirmibinüçyüzyetmişyediliraonbirkuruş) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Üniversitemiz tarafından 2015 Yılı Yenilenebilir Enerji ve Çevre Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “Mavi Deniz-Yeşil Kampüs Araştırma ve Uygulama Projesi”nde kurumumuzun proje yürütücüsü olarak yer alması ve bu proje teklifi kapsamında Prof.Dr. İsmail Hakkı Tavman’ın kurumumuzu temsile, ilzama ve faaliyet belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.
- Üniversitemiz tarafından 2015 Yılı Mesleki Eğitim Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “İzmir Bilişim Meslekleri Geliştirme ve Kazandırma Programı”nda kurumumuzun proje yürütücüsü olarak yer alması ve bu proje teklifi kapsamında Doç.Dr. Berna Kırkulak Uludağ’ın kurumumuzu temsile, ilzama ve faaliyet belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.
- Efes Meslek Yüksekokulu tarafından 2015 Yılı Mesleki Eğitim Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “Efes Meslek Yüksekokokulu Gastronomi Uygulama ve Servis Atölyeleri Projesi”nde kurumumuzun proje yürütücüsü olarak yer alması ve bu proje teklifi kapsamında Doç.Dr. Murat Hatipoğlu’nun kurumumuzu temsile, ilzama ve faaliyet belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.
- İşletme Fakültesi’nden Doç.Dr. Ali Fatih Dalkılıç’ın İzmir Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası tarafından düzenlenen eğitim programlarında 01.01.2016 – 01.01.2017 tarihleri arasında haftada bir gün danışman olarak, Fakültesi’ndeki eğitim, öğretim ve idari görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
- İşletme Fakültesi’nden Doç.Dr. Çağnur Balsarı’nın İzmir Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası tarafından düzenlenen eğitim programlarında 01.01.2016 – 01.01.2017 tarihleri arasında haftada bir gün danışman olarak, Fakültesi’ndeki eğitim, öğretim ve idari görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
- Edebiyat Fakültesi’nden Doç.Dr. Özer Şenödeyici’nin TRT Nağme’de yayınlanan “Müzikli Edebiyat” programına kendi ihtisas alanıyla ilgili olarak, 16 Şubat 2016 tarihinden itibaren 31 Aralık 2016 tarihine kadar haftada bir gün (Salı günü öğleden sonra) konuk olarak, Fakültesi’ndeki ve Üniversitemizin diğer birimlerindeki görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Sultan Cingöz’ün, Amerika Birleşik Devletleri Department of Genome Sciences, UW Medicine University of Washington’da, Nörogelişimsel bozukluklar ile ilişkili mutasyonların genetik karakterizasyonu konusunda araştırma ve incelemelerde bulunmak üzere, 20.03.2016-20.03.2017 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz ve maaşlı olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesi.
- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Zeliha Gül Saylam’ın İstanbul Üniversitesi Kardiyoloji Enstitüsü’ndeki görev süresinin, 08.10.2015 tarihinden itibaren 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 40/b maddesi uyarınca uzatılması.
- Mühendislik Fakültesi Öğretim Görevlisi kadrosunda olup, Bilgi İşlem Dairesinde Şube Müdür Vekili olarak görev yapmakta olan İsmet Serat Korsacılar’ın, Aydın’da Akademik Bilişim Konferansına katılmak üzere, üniversite Yönetim Kurulu’nun, 26.01.2016 tarih ve 1239/10 sayılı kararı ile uygun görülen 03-06 Şubat 2016 tarihleri arasındaki görevlendirilmesinin iptal edilmesi.
- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Erdener Özer’in Fakültesi’ndeki görevlerini aksatmamak kaydıyla Dokuz Eylül Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde Görevlendirilme ve Şirket Kurabilmelerine Dair Uygulama Esaslarının 6.ve 7/b maddesi uyarınca, Dokuz Eylül Teknoloji Geliştirme Bölgesi’nde şirket kurması ve görevlendirilmesi.
- Dokuz Eylül Üniversitesi Yurt Dışından Öğrenci Kabul Sınavı (DEYÖS)’na katılacak adaylardan alınacak sınav ücretinin tespiti.
- Üniversitemiz Yayın Komisyonu’nun, 16.02.2016 tarih ve 562 sayılı kararı.
Toplantıda Bulunanlar |
Prof.Dr. Mehmet FÜZÜN |
Prof.Dr. Halil KÖSE |
Prof.Dr. Recep YAPAREL |
Prof.Dr. Murat ÖZGÖREN |
Prof.Dr. Süleyman BAŞLAR |
Prof.Dr. A.Güldem CERİT |
Prof.Dr. Abbas TÜRNÜKLÜ |
Prof.Dr. İsmail SÖKMEN |
Prof. Halil YOLERİ |
Prof.Dr. Samiye METE |
Prof.Dr. Veli Özer ÖZBEK |
Prof.Dr. Pınar SÜRAL ÖZER |
Prof.Dr. Mustafa ÖZEL |
Prof.Dr. Yasemin ARBAK |
Prof.Dr. Atilla ORBAY |
Prof.Dr. Hikmet Hüseyin ÇATAL |
Prof.Dr. Osman Avşar KURGUN |
Prof.Dr. Tülay CANDA |
Prof.Dr. M.Refik MAS |
Prof.Dr. Ayşe FİLİBELİ |
Prof.Dr. Asuman ALTAY |
Raportör Kemal Abidin ÖZTÜRK |
Üniversite Yönetim Kurulu 16.02.2016 Salı günü saat 16.00’da Rektör Prof.Dr. Mehmet Füzün başkanlığında bütün üyelerin katılımıyla toplandı.
Prof.Dr. Rıza Savaş görevli/mazeretli olduğundan Dekan Vekili Prof.Dr. Mustafa Özel toplantıya katıldı.
Gündem üzerinde yapılan görüşmelerde; 2., 3., 4., 5., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27. ve 28. maddelerin ilave edilmesine, 10., 11., 12., 13., 14. ve 15 maddelerin incelenmek üzere gündemden çekilmesine karar verilerek maddelerin görüşülmesine geçildi.
KARAR 1- Geçen toplantıya ait kararlar okunarak imza edildi.
KARAR 2- Mühendislik Fakültesi Maden İşletmesi Anabilim Dalında açık bulunan profesör kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Çağatay Pamukçu ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 26. maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak beş profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Çağatay Pamukçu hakkında beş profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı. Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini ifade ettiler.
Yapılan oylama sonucu; Doç.Dr. Çağatay Pamukçu’nun profesör kadrosuna atanmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 3- Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalında açık bulunan profesör kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Bülent Cavaş ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 26. maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak beş profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Bülent Cavaş hakkında beş profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı. Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini ifade ettiler.
Yapılan oylama sonucu; Doç.Dr. Bülent Cavaş’ın profesör kadrosuna atanmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 4- Mühendislik Fakültesi Enerji Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Alpaslan Turgut ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Alpaslan Turgut hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 5- Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bilimleri Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Ali Cenk Gedik ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Ali Cenk Gedik hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 6- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Dış İlişkiler Koordinatörlüğü’nde görev yapan Gözde Geçioğlu’nun 15.05.2016 tarihinden itibaren 15.05.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 7- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Dış İlişkiler Koordinatörlüğü’nde görev yapan Ozan Oşafoğlu’nun 07.04.2016 tarihinden itibaren 07.04.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 8- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca İzmir Biyotıp ve Genom Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan Dr. Mehmet Ender Avcı’nın 17.03.2016 tarihinden itibaren 17.03.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 9- Rektörlüğümüz uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Fen Fakültesi’nde görev yapan Hilmiye Deniz Ertuğrul Uygun’un 20.03.2016 tarihinden itibaren 20.03.2018 tarihine kadar 2 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 10- Üniversitemiz tarafından 2015 Yılı Yenilenebilir Enerji ve Çevre Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “Mavi Deniz-Yeşil Kampüs Araştırma ve Uygulama Projesi”nde kurumumuzun proje yürütücüsü olarak yer almasına ve bu proje teklifi kapsamında Prof.Dr. İsmail Hakkı Tavman’ın kurumumuzu temsile, ilzama ve faaliyet belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 11- Üniversitemiz tarafından 2015 Yılı Mesleki Eğitim Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “İzmir Bilişim Meslekleri Geliştirme ve Kazandırma Programı”nda kurumumuzun proje yürütücüsü olarak yer almasına ve bu proje teklifi kapsamında Doç.Dr. Berna Kırkulak Uludağ’ın kurumumuzu temsile, ilzama ve faaliyet belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 12- Efes Meslek Yüksekokulu tarafından 2015 Yılı Mesleki Eğitim Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “Efes Meslek Yüksekokokulu Gastronomi Uygulama ve Servis Atölyeleri Projesi”nde kurumumuzun proje yürütücüsü olarak yer almasına ve bu proje teklifi kapsamında Doç.Dr. Murat Hatipoğlu’nun kurumumuzu temsile, ilzama ve faaliyet belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 13- İşletme Fakültesi’nden Doç.Dr. Ali Fatih Dalkılıç’ın İzmir Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası tarafından düzenlenen eğitim programlarında 01.01.2016 – 01.01.2017 tarihleri arasında haftada bir gün danışman olarak, Fakültesi’ndeki eğitim, öğretim ve idari görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesinin uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 14- İşletme Fakültesi’nden Doç.Dr. Çağnur Balsarı’nın İzmir Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası tarafından düzenlenen eğitim programlarında 01.01.2016 – 01.01.2017 tarihleri arasında haftada bir gün danışman olarak, Fakültesi’ndeki eğitim, öğretim ve idari görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesinin uygunluğuna oybirliği
KARAR 15- Edebiyat Fakültesi’nden Doç.Dr. Özer Şenödeyici’nin TRT Nağme’de yayınlanan “Müzikli Edebiyat” programına kendi ihtisas alanıyla ilgili olarak, 16 Şubat 2016 tarihinden itibaren 31 Aralık 2016 tarihine kadar haftada bir gün (Salı günü öğleden sonra) konuk olarak, Fakültesi’ndeki ve Üniversitemizin diğer birimlerindeki görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesinin uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 16- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Sultan Cingöz’ün, Amerika Birleşik Devletleri Department of Genome Sciences, UW Medicine University of Washington’da, Nörogelişimsel bozukluklar ile ilişkili mutasyonların genetik karakterizasyonu konusunda araştırma ve incelemelerde bulunmak üzere, 20.03.2016-20.03.2017 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz ve maaşlı olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 17- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Zeliha Gül Saylam’ın İstanbul Üniversitesi Kardiyoloji Enstitüsü’ndeki görev süresinin, 08.10.2015 tarihinden itibaren 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 40/b maddesi uyarınca uzatılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 18- Mühendislik Fakültesi Öğretim Görevlisi kadrosunda olup, Bilgi İşlem Dairesinde Şube Müdür Vekili olarak görev yapmakta olan İsmet Serat Korsacılar’ın, Aydın’da Akademik Bilişim Konferansına katılmak üzere, Üniversite Yönetim Kurulu’nun, 26.01.2016 tarih ve 1239/10 sayılı kararı ile uygun görülen 03-06 Şubat 2016 tarihleri arasındaki görevlendirilmesinin iptal edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 19- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Erdener Özer’in Fakültesi’ndeki görevlerini aksatmamak kaydıyla Dokuz Eylül Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde Görevlendirilme ve Şirket Kurabilmelerine Dair Uygulama Esaslarının 6. ve 7/b maddesi uyarınca, Dokuz Eylül Teknoloji Geliştirme Bölgesi’nde şirket kurmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 20- 2016-2017 öğretim yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Yurt Dışından Öğrenci Kabul Sınavı (DEYÖS)’na katılacak adaylardan alınacak sınav ücretinin 200 TL olarak belirlenmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 21- A- Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü Çağdaş Türkiye Tarihi Araştırmaları Dergisi’nin, Cilt.XV., Sayı: 31 (2015/Güz) sayısının basımının 250 adet olarak gerçekleştirilmesine,
a) Esere verilecek yayın numarasının, 09.8888.5600.000/BY.016.026.817 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 250 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
B-Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’nca 3 ayda bir süreli yayınlanan “Sade” isimli derginin 4. Sayısının basımının 500 adet olarak gerçekleştirilmesine,
a) Esere verilecek yayın numarasının, 09.7777.2800.000/BY.016.015.819 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 500 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine oybirliği ile karar verildi.