17.02.2015/1192

Yayınlanma Tarihi: 28-09-2017

ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU KARARLARI

Toplantı Tarihi : 17.02.2015
Toplantı Sayısı : 1192

GÜNDEM        :

  1. Geçen toplantı tutanağı.
  2. Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalında açık bulunan profesör kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Özlem Gencer Kıdak hakkındaki raporlar.
  3. İşletme Fakültesi Sayısal Yöntemler Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Güzin Özdağoğlu hakkındaki raporlar.
  4. İşletme Fakültesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Aşkın Özdağoğlu hakkındaki raporlar.
  5. Buca Eğitim Fakültesi Üstün Zekalıların Eğitimi Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. İlker Uğulu hakkındaki raporlar.
  6. Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Özcan Kılınçcı hakkındaki raporlar.
  7. Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Mustafa Kır hakkındaki raporlar.
  8. Devlet Konservatuvarı Kompozisyon ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Onur Nurcan hakkındaki raporlar.
  9. Devlet Konservatuvarı Kompozisyon ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Ebru Güner Canbey hakkındaki raporlar.
  10. Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Orhan Berent’in, 24.03.2015 tarihinden itibaren 24.03.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  11. Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Emine Lale Kulaksız’ın, 15.04.2015 tarihinden itibaren 15.04.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  12. Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Tanju Beycur’un, 01.05.2015 tarihinden itibaren 01.05.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  13. Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Devrim Sipahi’nin, 17.05.2015 tarihinden itibaren 17.05.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  14. İzmir Biyotıp ve Genom Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde ABD uyruklu Prof.Dr. Brian I. Carr’ın 15.03.2015 tarihinden itibaren 15.03.2016 tarihine kadar yabancı uyruklu misafir (ziyaretçi) öğretim üyesi olarak ücret ödenmeksizin 2547 Sayılı Kanunun 34.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
  15. Sağlık Bilimleri Enstitüsü Hemşirelik Anabilim Dalında doktora eğitimine devam eden Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Yüksekokulu’ndan Arş.Gör. Menevşe Samur’un, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesi uyarınca aynı Enstitüde doktora eğitimine devam etmesi.
  16. İzmir Katip Çelebi Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi’nden Arş.Gör. Ramazan Uyar’ın, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi ve Sanatları Anabilim Dalında doktora programında kayıtlı öğrenci olması nedeniyle Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca Üniversitemize tahsis edilen kadroya 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesi uyarınca naklen atanması.
  17. Buca Eğitim Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında yürütülen Formasyon Kursu gelirlerinden 305.000 TL’nin (Üçyüzbeşbinlira) (KDV hariç) 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda ek ödeme ve yönetici payı ödenmesi ile kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  18. Deniz Bilimleri ve Teknolojisi Enstitüsü öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda toplam 90.000 TL (Doksanbinlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme ile yönetici payı ödenmesi ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  19. Hemşirelik Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 3.152,75 TL (Üçbinyüzelliikilirayetmişbeşkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  20. İşletme Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 3.442,50 TL (Üçbindörtyüzkırkikiliraellikuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  21. Torbalı Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 14.000 TL (Ondörtbinlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  22. Üniversitemiz Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi ile Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu arasında 02.02.2015 tarihinde imzalanan protokol gereğince, Üniversitemiz Hastanesinin farklı kliniklerinde yatarak tedavi gören hastalara bölüm hekimleri tarafından uygun görülen fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinden elde edilen gelirin, 01.02.2015 tarihinden itibaren % 70’inin, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından kuruma ödendiği tarihi takip eden ay içerisinde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu bütçesine gelir kaydedilmesi.
  23. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden Prof.Dr. Zeki Erdut’un Ekim 2014 dönemi için düzenlenen Avrupa Birliği ve Bölgesel Çalışmalar bilim alanı doçentlik sözlü sınavına başvuran Yrd.Doç.Dr. Erhan Atay’ın asıl jüri üyeliği görevinden çekilme istemi.
  24. Devlet Konservatuvarı’ndan Prof. Şeniz Duru’nun, Buca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne bağlı Kültür Sanat Merkezi’nde sanat danışmanı olarak 11.02.2015 tarihinden itibaren 1 yıl süreyle (Çarşamba, Cumartesi ve Pazar günleri) asli görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
  25. Mühendislik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Şener Akpınar’ın, İngiltere-Southampton Üniversitesi’nde TÜBİTAK-2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu ile “Hazırlık Zamanlı Karma Modelli Montaj Hattı İşçi Atama ve Dengeleme Problemi İçin Ayrıştırma Algoritmaları” başlıklı proje kapsamında araştırma ve inceleme yapmak üzere, 01.10.2015-01.10.2016 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK Burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesi.
  26. Hukuk Fakültesi’nden Arş.Gör. Burcu Demirbaş Aksüt’ün, Hollanda-Maastricht Üniversitesi’nde TÜBİTAK-2214/A Doktora Yurtdışı Araştırma Bursu kapsamında doktora tezi ile ilgili bilimsel araştırma yapmak üzere, 01.04.2015-01.02.2016 tarihleri arasında (yol hariç) yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK Burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesi.
  27. Hukuk Fakültesi’nden Arş.Gör. Ali Çetin Aslan’ın, Almanya-Potsdam Üniversitesi’nde ERASMUS Programı çerçevesinde doktora çalışmaları ile ilgili bilimsel araştırma yapmak üzere, 16.03.2015-31.07.2015 tarihleri arasında (yol hariç) yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesi.
  28. 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesine göre geçici kadro tahsis edilmesi.
  29. 78 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 5.maddesi uyarınca atama izni istenmesi.
  30. Üniversitemiz Yayın Komisyonu’nun 17.02.2015 tarih ve 537 sayılı kararı.
 

Toplantıda Bulunanlar Toplantıda Bulunmayanlar
Prof.Dr. Halil KÖSE Prof.Dr. Ayşe FİLİBELİ
Prof.Dr. Recep YAPAREL
Prof.Dr. Murat ÖZGÖREN
Prof.Dr. Süleyman BAŞLAR
Prof.Dr. A.Güldem CERİT
Prof.Dr. Abbas TÜRNÜKLÜ
Prof.Dr. Melek MERDİVAN
Prof.      Halil YOLERİ
Prof.Dr. Samiye METE
Prof.Dr. Yusuf KARAKOÇ
Prof.Dr. Öcal USTA
Prof.Dr. Rıza SAVAŞ
Prof.Dr. Yasemin ARBAK
Prof.Dr. Atilla ORBAY
Prof.Dr. Ercüment YALÇIN
Prof.Dr. O.Avşar KURGUN
Prof.Dr. Tülay CANDA
Prof.Dr. Mehmet Refik MAS
Prof.Dr. Asuman ALTAY
Raportör Prof.Dr.Can KARACA
 

Üniversite Yönetim Kurulu 17.02.2015 Salı günü saat 16.00’da Rektör Yrd. Prof.Dr. Halil Köse başkanlığında bir üye dışında diğer üyelerin katılmasıyla toplandı.
Prof.Dr. İsmail Sökmen ve Prof.Dr. Ömer Dumlu görevli/mazeretli olmaları nedeniyle Dekan Vekilleri Prof.Dr. Melek Merdivan ile Prof.Dr. Rıza Savaş toplantıya katıldılar.
Gündem üzerinde yapılan görüşmelerde; 8., 9., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29. ve 30. maddelerin ilave edilmesine karar verilerek maddelerin görüşülmesine geçildi.

KARAR 1- Geçen toplantıya ait kararlar okunarak imza edildi. 
KARAR 2- Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalında açık bulunan profesör kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Özlem Gencer Kıdak ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 26. maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak beş profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Özlem Gencer Kıdak hakkında beş profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı. Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini ifade ettiler.
Yapılan oylama sonucu; Doç.Dr. Özlem Gencer Kıdak’ın profesör kadrosuna atanmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 3- İşletme Fakültesi Sayısal Yöntemler Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Güzin Özdağoğlu ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Güzin Özdağoğlu hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 4- İşletme Fakültesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Aşkın Özdağoğlu ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Aşkın Özdağoğlu hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 5- Buca Eğitim Fakültesi Üstün Zekalıların Eğitimi Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. İlker Uğulu ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. İlker Uğulu hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 6- Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Özcan Kılınçcı ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Özcan Kılınçcı hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 7- Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Mustafa Kır ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Mustafa Kır hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 8- Devlet Konservatuvarı Kompozisyon ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Onur Nurcan ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu sanat alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Onur Nurcan hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 9- Devlet Konservatuvarı Kompozisyon ve Orkestra Şefliği Anasanat Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.  Ebru Güner Canbey ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu sanat alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç. Ebru Güner Canbey hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 10- Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Orhan Berent’in, 24.03.2015 tarihinden itibaren 24.03.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 11- Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Emine Lale Kulaksız’ın, 15.04.2015 tarihinden itibaren 15.04.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 12- Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Tanju Beycur’un, 01.05.2015 tarihinden itibaren 01.05.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 13- Rektörlük uzman kadrosunda olup 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Devrim Sipahi’nin, 17.05.2015 tarihinden itibaren 17.05.2016 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 14- İzmir Biyotıp ve Genom Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde ABD uyruklu Prof.Dr. Brian I. Carr’ın 15.03.2015 tarihinden itibaren 15.03.2016 tarihine kadar yabancı uyruklu misafir (ziyaretçi) öğretim üyesi olarak ücret ödenmeksizin 2547 Sayılı Kanunun 34.maddesi uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 15- Sağlık Bilimleri Enstitüsü Hemşirelik Anabilim Dalında doktora eğitimine devam eden Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Yüksekokulu’ndan Arş.Gör. Menevşe Samur’un, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesi uyarınca aynı Enstitüde doktora eğitimine devam etmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 16- İzmir Katip Çelebi Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi’nden Arş.Gör. Ramazan Uyar’ın, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü İslam Tarihi ve Sanatları Anabilim Dalında doktora programında kayıtlı öğrenci olması nedeniyle Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca Üniversitemize tahsis edilen kadroya 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesi uyarınca naklen atanmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 17- Buca Eğitim Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında yürütülen Formasyon Kursu gelirlerinden 305.000 TL’nin (Üçyüzbeşbinlira) (KDV hariç) 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda ek ödeme ile yönetici payı ödenmesine ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 18- Deniz Bilimleri ve Teknolojisi Enstitüsü öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda toplam 90.000 TL (Doksanbinlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme ile yönetici payı ödenmesine ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 19- Hemşirelik Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 3.152,75 TL (Üçbinyüzelliikilirayetmişbeşkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 20- İşletme Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 3.442,50 TL (Üçbindörtyüzkırkikiliraellikuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 21- Torbalı Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 14.000 TL (Ondörtbinlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 22- Üniversitemiz Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi ile Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu arasında 02.02.2015 tarihinde imzalanan protokol gereğince, Üniversitemiz Hastanesinin farklı kliniklerinde yatarak tedavi gören hastalara bölüm hekimleri tarafından uygun görülen fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinden elde edilen gelirin % 70’inin 01.02.2015 tarihinden itibaren, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından kuruma ödendiği tarihi takip eden ay içerisinde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu bütçesine gelir kaydedilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 23- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden Prof.Dr. Zeki Erdut’un Ekim 2014 dönemi için düzenlenen Avrupa Birliği ve Bölgesel Çalışmalar bilim alanı doçentlik sözlü sınavına başvuran Yrd.Doç.Dr. Erhan Atay’ın asıl jüri üyeliği görevinden çekilme isteminin uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 24- Devlet Konservatuvarı’ndan Prof. Şeniz Duru’nun, Buca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne bağlı Kültür Sanat Merkezi’nde sanat danışmanı olarak 11.02.2015 tarihinden itibaren 1 yıl süreyle (Çarşamba, Cumartesi ve Pazar günleri) asli görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesinin uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 25- Mühendislik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Şener Akpınar’ın, İngiltere-Southampton Üniversitesi’nde TÜBİTAK-2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu ile “Hazırlık Zamanlı Karma Modelli Montaj Hattı İşçi Atama ve Dengeleme Problemi İçin Ayrıştırma Algoritmaları” başlıklı proje kapsamında araştırma ve inceleme yapmak üzere, 01.10.2015-01.10.2016 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK Burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 26- Hukuk Fakültesi’nden Arş.Gör. Burcu Demirbaş Aksüt’ün, Hollanda-Maastricht Üniversitesi Vergilendirme Merkezi ve Hukuk Fakültesi’nde TÜBİTAK-2214/A Doktora Yurtdışı Araştırma Bursu kapsamında doktora tezi ile ilgili bilimsel araştırma yapmak üzere, 01.04.2015-01.02.2016 tarihleri arasında (yol hariç) yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK Burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 27- Hukuk Fakültesi’nden Arş.Gör. Ali Çetin Aslan’ın, Almanya Potsdam Üniversitesi’nde ERASMUS Programı çerçevesinde doktora çalışmaları ile ilgili bilimsel araştırma yapmak üzere, 16.03.2015-31.07.2015 tarihleri arasında (yol hariç) yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 28- Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Eski Türk Edebiyatı Anabilim Dalında ÖYP kapsamında 7.derece Araştırma Görevlisi kadrosunda görev yapmakta olan Arş.Gör.Halil Sercan Koşik’in Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı doktora programı öğrencisi olması nedeniyle, 2547 Sayılı Kanunun 2880 Sayılı Kanunla değişik 35.maddesi ve buna dayanılarak çıkarılan “Bir Üniversite Adına Diğer Üniversitede Lisansüstü Eğitim Gören Araştırma Görevlileri Hakkındaki Yönetmelik”in 4.maddesi uyarınca doktora eğitimini yapmak üzere kadrosunun geçici olarak Celal Bayar Üniversitesi’ne tahsis edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 29- Üniversitemiz birimlerinin öğretim elemanı ihtiyacını karşılamak üzere çeşitli akademik kadrolar arasında atama izni istenmesine oybirliğ ile karar verildi.
KARAR 30- A- Tıp Fakültesi Dergisi’nin 2014 yılı, 28.cilt, 3.sayısının 160 adet basımının gerçekleştirilmesine,
a) Esere verilecek yayın numarasının, 09.0100.0000.000/BY.015.106.781 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 160 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
B- Denizcilik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Burak Köseoğlu’nun Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde tamamladığı “Liman Modelleme ve Seyir: Optimizasyon Tekniklerinin Uygulaması” isimli doktora tezinin 150 adet basımının gerçekleştirilmesine,
a) Esere verilecek yayın numarasının, 09.7777.1003.000/DT.015.028.780 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 150 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
C- Denizcilik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Mustafa Nuran’ın, Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde tamamladığı “Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği Ekonomisi: Alternatif Enerji Kaynakları İçin Karşılaştırmalı Maliyet Analizi” isimli doktora tezinin 150 adet basımının gerçekleştirilmesine,
a) Esere verilecek yayın numarasının, 09.7777.1003.000/DT.015.028.778 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 150 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
D- Denizcilik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Gamze Arabelen’in Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde tamamladığı “Konteyner Limanlarında Hizmet Kalitesi Değişkenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Model Önerisi” isimli doktora tezinin 150 adet basımının gerçekleştirilmesine,
a) Esere verilecek yayın numarasının, 09.7777.1003.000/DT.015.029.779 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 150 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine oybirliği ile karar verildi.