20.04.2010/963

Yayınlanma Tarihi: 27-09-2017

ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU KARARLARI

Toplantı Tarihi : 20.04.2010
Toplantı Sayısı : 963

GÜNDEM     :

  1. Geçen  toplantı tutanağı.
  2. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Hakan Savran’ın, 07.07.2010 tarihinden itibaren 07.07.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  3. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Levent Ateş’in, 16.06.2010 tarihinden itibaren 16.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  4. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Sebahattin İduğ’un, 05.06.2010 tarihinden itibaren 05.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  5. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Tıp Fakültesi’nde görev yapan Dr. Mualla Aylin Arıcı’nın, 27.06.2010 tarihinden itibaren 27.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  6. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Tıp Fakültesi’nde görev yapan Dr. Murat Vedat Yazıcıoğlu’nun, 26.06.2010 tarihinden itibaren 26.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  7. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu’nda görev yapan Mustafa Çakmak’ın, 30.06.2010 tarihinden itibaren 30.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  8. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Deprem Araştırma ve Uygulama Merkezi’nde görev yapan Elçin Gök’ün, 24.06.2010 tarihinden itibaren 24.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  9. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Dış İlişkiler Koordinatörlüğü’nde görev yapan Dr.Mehmet Güven Koçak’ın, 25.06.2010 tarihinden itibaren 25.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  10. Güzel Sanatlar Fakültesi ile Tıp Fakültesi gelişme sahası içerisinde kalan İnciraltı mevkii, 2269 ada, 33 parselde bulunan 7.030,25 m2’lik taşınmaz ile ilgili olarak 4650 Sayılı Kanunun 5.maddesi uyarınca Kamu Yararı Kararı alınması.
  11. Avrupa Birliği Genel Direktörlüğü JRC Genel Direktörlüğü Ortak Araştırma Merkezi, Çevre ve Sürdürülebilirlik Enstitüsü (IES)’nün İtalya/Ispra’daki Kampüsünde Ulusal Uzman olarak Ulaşım ve Hava Kalitesi Biriminde çalışmak üzere görevlendirilen Mühendislik Fakültesi’nden Uzm.Hulusi Demircioğlu’nun, görev süresinin 01.06.2010-15.01.2011 tarihleri arasında (yol hariç) yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesi uyarınca uzatılması.
  12. Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Ali Osman Saatçi’nin sorumlu, Prof.Dr. Mehmet H.Ergin, Prof.Dr. Süleyman Kaynak, Prof.Dr. F.Hakan Öner, Dr. Ziya Ayhan, Dr. Hüseyin Aslankara, Dr. Merih Parlak, Dr. Erdinç Ukşul ve Doç.Dr. Şule Kalkan’ın yardımcı araştırıcı olduğu Pfizer İlaçları Ltd.Şti. tarafından desteklenen B0451001 protokol ile Ankara 3 no’lu Klinik Araştırmalar Etik Kurulu’nun 12.11.2009 tarih ve 43 no’lu klinik çalışmanın Döner Sermaye İşletmesi kapsamında yürütülmesi, verilen hizmet karşılığında ilgili firma tarafından toplam 23.872 TL (Toplam hedeflenen hasta sayısı: 4) tutarın Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılması ve katkı payı dağıtımının yasal kesintilerden sonra yapılması.
  13. Tıp Fakültesi’nden Doç.Dr. Özer Badak’ın sorumlu, Dr. Abdurrahman Aslan’ın yardımcı araştırıcı olduğu Novartis Ürünleri İlaç Sektörü tarafından desteklenen CSPP100A2368 protokol ve 11/18 Etik Kurul numaralı klinik çalışmanın Döner Sermaye İşletmesi kapsamında yürütülmesi, verilen hizmet karşılığında ilgili firma tarafından ayaktan gönüllülerde rutinde uygulanan işlemler için hasta başı 1.950 TL ve gerekirse uygulanacak işlemler için hasta başı 93,42 TL olmak üzere toplam 10.217,10 TL (Toplam hedeflenen hasta sayısı: 5) tutarın Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılması ve katkı payı dağıtımının yasal kesintilerden sonra yapılması.
  14. Akademik Acil Tıp ve Afet Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATAMER) ile S.S.Dokuz Eylül Eğitim Öğretim Bilim Araştırma Proje ve İşletme Kooperatifi arasında imzalanan protokol ile düzenlenen “İlk Yardım Eğitici Eğitimi” kurslarına Döner Sermaye İşletmesi kapsamında danışmanlık hizmeti verilmesi ve hizmet karşılığında Kooperatif tarafından 600 TL tutarın Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılması.
  15. Üniversitemiz Yayın Komisyonu Başkanlığı’nın 20.04.2010 tarih ve 384 sayılı kararı.
  16. Akademik kadro aktarması.
  17. Akademik kadro aktarması.

     

    Toplantıda Bulunanlar Toplantıda Bulunmayanlar
    Prof.Dr. Mehmet FÜZÜN Prof.Dr. Rifat Sami AKSOY
    Prof.Dr. İsmail Hakkı BAHAR Prof.Dr. İsmet ÖZGENÇ
    Prof.Dr. Alp TİMUR
    Prof.Dr. Mustafa TOPRAK
    Prof.Dr. A.Güldem CERİT
    Prof.Dr. Serdar KURT
    Prof.Dr. Semih ÇELENK
    Prof.Dr. Yusuf KARAKOÇ
    Prof.Dr. Öcal USTA
    Prof.Dr. Ömer DUMLU
    Prof.Dr. Ceyhan ALDEMİR
    Prof.Dr. Orcan GÜNDÜZ 
    Prof.Dr. Ercüment YALÇIN
    Prof.Dr. Tülay CANDA
    Prof.Dr. Sedef GİDENER
    Prof.Dr. İbrahim ASTARCIOĞLU
    Raportör Prof.Dr. Can KARACA
Üniversite Yönetim Kurulu 20.04.2010 Salı günü saat 15.00’de Rektör Prof.Dr. Mehmet Füzün başkanlığında iki üye dışında diğer üyelerin katılmasıyla toplandı.
Rektör Yardımcısı Prof.Dr. Rifat Sami Aksoy mazeretli, Prof.Dr. İsmet Özgenç görevli  olduğu için toplantıya katılamadılar.
Gündem üzerinde yapılan görüşmelerde; 11., 12., 13., 14., 15., 16. ve 17. maddenin ilave edilmesine karar verilerek maddelerin görüşülmesine geçildi

KARAR 1- Geçen toplantıya ait kararlar okunarak imza edildi.
KARAR 2- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Hakan Savran’ın, 07.07.2010 tarihinden itibaren 07.07.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 3- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Levent Ateş’in, 16.06.2010 tarihinden itibaren 16.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 4- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Sebahattin İduğ’un, 05.06.2010 tarihinden itibaren 05.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 5- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Tıp Fakültesi’nde görev yapan Dr.Mualla Aylin Arıcı’nın, 27.06.2010 tarihinden itibaren 27.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 6- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Tıp Fakültesi’nde görev yapan Dr.Murat Vedat Yazıcıoğlu’nun, 26.06.2010 tarihinden itibaren 26.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 7- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu’nda görev yapan Mustafa Çakmak’ın, 30.06.2010 tarihinden itibaren 30.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 8- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Deprem Araştırma ve Uygulama Merkezi’nde görev yapan Elçin Gök’ün, 24.06.2010 tarihinden itibaren 24.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 9- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Dış İlişkiler Koordinatörlüğü’nde görev yapan Dr.Mehmet Güven Koçak’ın, 25.06.2010 tarihinden itibaren 25.06.2011 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 10- Güzel Sanatlar Fakültesi ile Tıp Fakültesi gelişme sahası içerisinde kalan İnciraltı mevkii, 2269 ada, 33 parselde bulunan 7.030,25 m2’lik taşınmaz ile ilgili olarak 4650 Sayılı Kanunun 5.maddesi uyarınca “Kamu Yararı Kararı” alınmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 11- Avrupa Birliği Genel Direktörlüğü JRC Genel Direktörlüğü Ortak Araştırma Merkezi, Çevre ve Sürdürülebilirlik Enstitüsü (IES)’nün İtalya/Ispra’daki Kampüsünde Ulusal Uzman olarak Ulaşım ve Hava Kalitesi Biriminde çalışmak üzere görevlendirilen Mühendislik Fakültesi’nden Uzm.Hulusi Demircioğlu’nun, görev süresinin 01.06.2010-15.01.2011 tarihleri arasında (yol hariç) yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesi uyarınca uzatılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 12- Tıp Fakültesi’nden Prof.Dr. Ali Osman Saatçi’nin sorumlu, Prof.Dr. Mehmet H.Ergin, Prof.Dr. Süleyman Kaynak, Prof.Dr. F.Hakan Öner, Dr. Ziya Ayhan, Dr. Hüseyin Aslankara, Dr. Merih Parlak, Dr. Erdinç Ukşul ve Doç.Dr. Şule Kalkan’ın yardımcı araştırıcı olduğu Pfizer İlaçları Ltd.Şti. tarafından desteklenen B0451001 protokol ile Ankara 3 no’lu Klinik Araştırmalar Etik Kurulu’nun 12.11.2009 tarih ve 43 no’lu “Koroidal Neovaskülarizasyonlu Hastaların Tedavisinde Ranibizumaba Karşı PF-04523655’in Değerlendirildiği Faz II, açık etiketli, çok merkezli, prospektif, randomize, yaşa bağlı maküler dejenerasyonla ilgili, karşılaştırma ilacı kontrollü çalışma (MONET ÇALIŞMASI)”nın Döner Sermaye İşletmesi kapsamında yürütülmesine, verilen hizmet karşılığında ilgili firma tarafından toplam 23.872 TL (Toplam hedeflenen hasta sayısı: 4) tutarın Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılmasına ve katkı payı dağıtımının yasal kesintilerden sonra yapılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 13- Tıp Fakültesi’nden Doç.Dr. Özer Badak’ın sorumlu, Dr. Abdurrahman Aslan’ın yardımcı araştırıcı olduğu Novartis Ürünleri İlaç Sektörü tarafından desteklenen CSPP100A2368 protokol ve 11/18 Etik Kurul numaralı “Akut dekompanse kalp yetmezliği için hastane yatışının ardından erken başlandığında standart tedaviye eklenen aliskiren tedavisinin 6 aylık etkililik ve güvenliğini değerlendiren çok merkezli, randomize, çift-kör, paralel gruplu, plasebo-kontrollü bir klinik çalışma”nın Döner Sermaye İşletmesi kapsamında yürütülmesi, verilen hizmet karşılığında ilgili firma tarafından ayaktan gönüllülerde rutinde uygulanan işlemler için hasta başı 1.950 TL ve gerekirse uygulanacak işlemler için hasta başı 93,42 TL olmak üzere toplam 10.217,10 TL (Toplam hedeflenen hasta sayısı: 5) tutarın Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılması ve katkı payı dağıtımının yasal kesintilerden sonra yapılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 14- Akademik Acil Tıp ve Afet Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATAMER) ile S.S.Dokuz Eylül Eğitim Öğretim Bilim Araştırma Proje ve İşletme Kooperatifi arasında imzalanan protokol ile düzenlenen “İlk Yardım Eğitici Eğitimi” kurslarına Döner Sermaye İşletmesi kapsamında danışmanlık hizmeti vermek üzere Doç.Dr. Sedat Yanturalı, Doç.Dr. Hakan Topaçoğlu, Yrd.Doç.Dr. Gürkan Ersoy, Yrd.Doç.Dr. Rıdvan Atilla ve Öğr.Gör.Dr. Neşe Çolak’ın görevlendirilmelerine, verilecek hizmet karşılığında Kooperatif tarafından 600 TL tutarın Ziraat Bankası Dokuz Eylül Tıp Fakültesi Bürosu nezdinde bulunan 6799887-5019 no’lu Döner Sermaye İşletmesi hesabına yatırılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 15- A-İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisinin Yıl: 2008, Cilt: 23, 2.sayısının 500 adet basımına,
a) Esere verilecek yayın nosunun 09.1600.0000.000/BY.10.076.521 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulması ve bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 500 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 3 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
B- Fen-Edebiyat Fakültesi’nce 13-16 Ekim 2009 tarihleri arasında düzenlenmiş olan “Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi”nde sunulmuş olan bildirilerin makaleleştirilmesi sonucu “21.Yüzyılın Eşiğinde Kadınlar: Değişim ve Güçlenme” adlı kitabın kendi imkanları ile dışarıda özel olarak basılmasının uygunluğuna, basılan materyalin 3 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
C- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Nilgün Kutay’ın hazırlamış olduğu “Değere Dayalı Finansal Performans Yönetimi” isimli çalışmasının 100 adet basımına,
a) Esere verilecek yayın nosunun 09.1600.0000.000/DK.10.077.522 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulması ve bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 100 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 3 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine,
D- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Mine Tükenmez’in hazırlamış olduğu “Kısa Vadeli Kar Planlamasında İşletme Bütçelerinin Kullanımı (Microsoft Excel Uygulaması)” isimli çalışmanın 100 adet basımına,
a) Esere verilecek yayın nosunun 09.1600.0000.000/DK.10.078.523 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulması ve bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 100 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 3 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 16- Üniversitemizin çeşitli birimleri arasında akademik kadro aktarması yapılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 17- Üniversitemizin çeşitli birimleri arasında akademik kadro aktarması yapılmasına oybirliği ile karar verildi.