10.02.2015/1191
ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU KARARLARI
Toplantı Tarihi : 10.02.2015
Toplantı Sayısı : 1191
GÜNDEM :
- Geçen toplantı tutanağı.
- Buca Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Şüheda Özben hakkındaki raporlar.
- Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bilimleri Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Aykut Barış Çerezcioğlu hakkındaki raporlar.
- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Güler Tozkoparan hakkındaki raporlar.
- İşletme Fakültesi Siyasi Tarih Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Ali Şevket Ovalı hakkındaki raporlar.
- Hukuk Fakültesi Medeni Hukuk Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Serkan Ayan hakkındaki raporlar.
- İzmir Meslek Yüksekokulu Makine Programında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Şefika Kasman hakkındaki raporlar.
- İzmir Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Engin Deniz Eriş hakkındaki raporlar.
- İşletme Fakültesi Turizm ve Otel Yönetimi Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Şehriban Kaya hakkındaki raporlar.
- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kentleşme ve Çevre Sorunları Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. İbrahim Güray Yontar hakkındaki raporlar.
- Hemşirelik Fakültesi Hemşirelik Esasları Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Dilek Özden hakkındaki raporlar.
- Hukuk Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 7.203,38 TL (Yedibinikiyüzüçliraotuzsekizkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Mimarlık Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 27.500 TL (Yirmiyedibinbeşyüzlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Devlet Konservatuvarı öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 29.523,15 TL (Yirmidokuzbinbeşyüzyirmiüçliraonbeşkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 2.203,38 TL (İkibinikiyüzüçliraotuzsekizkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- İzmir Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 8.032,50 TL (Sekizbinotuzikiliraellikuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Dil Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 1.527,77 TL (Binbeşyüzyirmiyedilirayetmişyedikuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Sürekli Eğitim Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 28.067,78 TL (Yirmisekizbinaltmışyedilirayetmişsekizkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
- Akademik kadro aktarması ve atama izni istenmesi.
- İlahiyat Fakültesi’nden Öğr.Gör.Türkan Uymaz’ın, 2015 yayın dönemi boyunca Cuma günleri (14.00 – 17.00 saatleri arasında) TRT Nağme’de canlı olarak yayınlanacak olan “Aşk-u Muhabbet” isimli programın solistlik ve sunuculuğunu yapmak üzere, Fakültesindeki görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
- Fen Fakültesi’nden Arş.Gör.Dr. Sevil Sarıkurt’un, TÜBİTAK tarafından yürütülen 2219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı kapsamında, ABD/Texas A&M Üniversitesi’nde araştırma projesi çalışmalarına devam etmek üzere yapılan görevlendirilmesinin, 16.03.2015-15.12.2015 tarihleri arasında (yol hariç) yolluklu, yevmiyesiz, maaşlı ve 2000 TL destekli olarak, masrafların Birim Bütçesinin ilgili harcama kaleminden karşılanarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca uzatılması.
- Onkoloji Enstitüsü’nden Prof.Dr. Mustafa Oktay Tarhan’ın, Dokuz Eylül Teknoloji Geliştirme Bölgesi’nde DAYLO Danışmanlık, Araştırma, Yöneticilik, Organizasyon Anonim Şirketi’ni kurması ve AR-GE faaliyetleri kapsamında yürütülecek olan Sanal Medikal Klinik (SANMEK) adlı projede 4 yıl süreyle görev almasına ilişkin hazırlanan raporlarda belirtilen eksikliklerin tamamlanması nedeniyle konunun yeniden görüşülmesi.
- Üniversite Yayın Komisyonu’nun 10.02.2015 tarih ve 536 sayılı kararı.
- Akademik kadro aktarması ve atama izni istenmesi.
- Akademik kadro aktarması ve atama izni istenmesi.
- Reha Midilli Foça Turizm Fakültesi akademik kadrolarının bölümlere dağılımı.
Toplantıda Bulunanlar Toplantıda Bulunmayanlar Prof.Dr. Mehmet FÜZÜN Prof.Dr. Murat ÖZGÖREN Prof.Dr. Halil KÖSE Prof.Dr. Recep YAPAREL Prof.Dr. Süleyman BAŞLAR Prof.Dr. A.Güldem CERİT Prof.Dr. Abbas TÜRNÜKLÜ Prof.Dr. İsmail SÖKMEN Prof. Halil YOLERİ Prof.Dr. Samiye METE Prof.Dr. Yusuf KARAKOÇ Prof.Dr. Öcal USTA Prof.Dr. Ömer DUMLU Prof.Dr. Yasemin ARBAK Prof.Dr. Atilla ORBAY Prof.Dr. Ercüment YALÇIN Prof.Dr. O.Avşar KURGUN Prof.Dr. Tülay CANDA Prof.Dr. Mehmet Refik MAS Prof.Dr. Ayşe FİLİBELİ Prof.Dr. Asuman ALTAY Raportör Prof.Dr.Can KARACA
Üniversite Yönetim Kurulu 10.02.2015 Salı günü saat 16.00’da Rektör Prof.Dr. Mehmet Füzün başkanlığında bir üye dışında diğer üyelerin katılmasıyla toplandı.
Rektör Yardımcısı Prof.Dr. Murat Özgören görevli/mazeretli olması nedeniyle toplantıya katılamadı.
Gündem üzerinde yapılan görüşmelerde; 9., 10., 11., 21., 22., 23., 24., 25., 26. ve 27. maddelerin ilave edilmesine karar verilerek maddelerin görüşülmesine geçildi.
KARAR 1- Geçen toplantıya ait kararlar okunarak imza edildi.
KARAR 2- Buca Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Şüheda Özben ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Şüheda Özben hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 3- Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Bilimleri Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Aykut Barış Çerezcioğlu ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Aykut Barış Çerezcioğlu hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 4- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Güler Tozkoparan ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Güler Tozkoparan hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 5- İşletme Fakültesi Siyasi Tarih Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Ali Şevket Ovalı ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Ali Şevket Ovalı hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 6- Hukuk Fakültesi Medeni Hukuk Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Serkan Ayan ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Serkan Ayan hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 7- İzmir Meslek Yüksekokulu Makine Programında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Şefika Kasman ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Şefika Kasman hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 8- İzmir Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Engin Deniz Eriş ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Engin Deniz Eriş hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 9- İşletme Fakültesi Turizm ve Otel Yönetimi Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Şehriban Kaya ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Şehriban Kaya hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 10- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kentleşme ve Çevre Sorunları Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. İbrahim Güray Yontar ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. İbrahim Güray Yontar hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 11- Hemşirelik Fakültesi Hemşirelik Esasları Anabilim Dalında açık bulunan doçent kadrosuna müracaat eden Doç.Dr. Dilek Özden ile ilgili olarak 2547 Sayılı Kanunun 25.maddesi uyarınca adayın niteliklerini tespit etmek üzere söz konusu bilim alanı ile ilgili olarak üç profesörün vermiş olduğu raporlar okundu.
Görüşmeler sonunda;
Doç.Dr. Dilek Özden hakkında üç profesörün vermiş olduğu raporların olumlu olduğu anlaşıldı.
Söz alan üyeler aday ile ilgili olumlu görüşlerini belirttiler.
KARAR 12- Hukuk Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 7.203,38 TL (Yedibinikiyüzüçliraotuzsekizkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 13- Mimarlık Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 27.500 TL (Yirmiyedibinbeşyüzlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 14- Devlet Konservatuvarı öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 29.523,15 TL (Yirmidokuzbinbeşyüzyirmiüçliraonbeşkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 15- Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 2.203,38 TL (İkibinikiyüzüçliraotuzsekizkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 16- İzmir Meslek Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 8.032,50 TL (Sekizbinotuzikiliraellikuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 17- Dil Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 1.527,77 TL (Binbeşyüzyirmiyedilirayetmişyedikuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 18- Sürekli Eğitim Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2015 Ocak ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 28.067,78 TL (Yirmisekizbinaltmışyedilirayetmişsekizkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 19- Üniversitemiz birimlerinin öğretim elemanı ihtiyacını karşılamak üzere çeşitli akademik kadrolar arasında aktarma yapılmasına ve aktarılan kadrolara atama izni istenmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 20- İlahiyat Fakültesi’nden Öğr.Gör.Türkan Uymaz’ın, 2015 yayın dönemi boyunca Cuma günleri (14.00 – 17.00 saatleri arasında) TRT Nağme’de canlı olarak yayınlanacak olan “Aşk-u Muhabbet” isimli programın solistlik ve sunuculuğunu yapmak üzere, Fakültesindeki görevlerini aksatmamak kaydıyla 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesinin uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 21- Fen Fakültesi’nden Arş.Gör.Dr. Sevil Sarıkurt’un, TÜBİTAK tarafından yürütülen 2219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı kapsamında, ABD/Texas A&M Üniversitesi’nde araştırma projesi çalışmalarına devam etmek üzere yapılan görevlendirilmesinin, 16.03.2015-15.12.2015 tarihleri arasında (yol hariç) yolluklu, yevmiyesiz, maaşlı ve 2000 TL destekli olarak, masrafların Birim Bütçesinin 38-13-00-01-09-4-1-00-2-03-3-3-1 no’lu harcama kaleminden karşılanarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca uzatılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 22- Onkoloji Enstitüsü’nden Prof.Dr. Mustafa Oktay Tarhan’ın, 4691 Sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Kanunun 7.maddesi ile DEÜ Öğretim Elemanlarının Teknoloji Geliştirme Bölgelerinde Görevlendirilme ve Şirket Kurabilmelerine Dair Uygulama Esaslarının 6.maddesi uyarınca Dokuz Eylül Teknoloji Geliştirme Bölgesi’nde DAYLO Danışmanlık, Araştırma, Yöneticilik, Organizasyon Anonim Şirketi’ni kurmasına ve AR-GE faaliyetleri kapsamında yürütülecek olan Sanal Medikal Klinik (SANMEK) adlı projede 4 yıl süreyle görev almasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 23- Edebiyat Fakültesi Dergisi’nin 2014 yılı, 3.cilt, 4.sayısının 300 adet basımının gerçekleştirilmesine,
a)Esere verilecek yayın numarasının; 09.0700.0000.000/BY.015.009.777 olarak tespitine,
b) Eserin satış fiyatı, basım tekniği ve diğer özellikleri ile Üniversiteler Yayın Yönetmeliği, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Teknik Özellikleri ile ilgili Esaslar Yönergesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Yayın Komisyonu Çalışma Esasları Yönergesi hükümlerine uyulmasına, bası işlerinin Üniversitemiz matbaasında 300 adet olarak gerçekleştirilmesine ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 24- Üniversitemiz birimlerinin öğretim elemanı ihtiyacını karşılamak üzere çeşitli akademik kadrolar arasında aktarma yapılmasına ve aktarılan kadrolara atama izni istenmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 25- Üniversitemiz birimlerinin öğretim elemanı ihtiyacını karşılamak üzere çeşitli akademik kadrolar arasında aktarma yapılmasına ve aktarılan kadrolara atama izni istenmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 26- Üniversitemiz birimlerinin öğretim elemanı ihtiyacını karşılamak üzere çeşitli akademik kadrolarının bölümlere dağılımının yapılmasına oybirliği ile karar verildi.