09.09.2014/1172

Yayınlanma Tarihi: 27-09-2017

ÜNİVERSİTE YÖNETİM KURULU KARARLARI

Toplantı Tarihi : 09.09.2014
Toplantı Sayısı : 1172 

GÜNDEM          : 

  1. Geçen toplantı tutanağı.
  2. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Genel Sekreterlikte görev yapan Dr. Elif Arzu Şerifaki’nin, 12.11.2014 tarihinden itibaren 12.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  3. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Gülen Aykaç’ın, 29.12.2014 tarihinden itibaren 29.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  4. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Halide Ok’un, 22.12.2014 tarihinden itibaren 22.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  5. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Oğuz Adatepe’nin, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  6. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Nilüfer Yıldırım’ın, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  7. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Erhan Akdeniz’in, 30.11.2014 tarihinden itibaren 30.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  8. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Çoşkun Çakır’ın, 17.11.2014 tarihinden itibaren 17.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  9. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Özgürcan Genç’in, 25.10.2014 tarihinden itibaren 25.10.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  10. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca İşletme Fakültesi’nde görev yapan Ayşe Işınsu Atalay’ın, 07.11.2014 tarihinden itibaren 07.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  11. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Fulya Karagöz Akın’ın, 06.11.2014 tarihinden itibaren 06.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  12. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Mustafa Kemal Aksoğan’ın, 26.11.2014 tarihinden itibaren 26.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  13. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Dr. Ceyhan Çelikoğlu’nun, 08.11.2014 tarihinden itibaren 08.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  14. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Demet Akyürek’in, 02.10.2014 tarihinden itibaren 02.10.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  15. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Belma Çelek’in, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  16. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Kadriye Soylu’nun, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  17. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Nevin Akdeniz’in, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  18. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Şeyda Kınay’ın, 15.12.2014 tarihinden itibaren 15.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  19. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Aylin Nefise Kabasakal’ın, 16.12.2014 tarihinden itibaren 16.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  20. Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Selda Erge’nin, 16.12.2014 tarihinden itibaren 16.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanması.
  21. İzmir Meslek Yüksekokulu’ndan Öğr.Gör. Oğuz Sarvan’ın, Türkiye Futbol Federasyonu Merkez Hakem Kurulu bünyesinde Eğitim Direktörlüğü görevi nedeniyle 12.08.2014-12.08.2015 tarihleri arasında 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 38. maddesi uyarınca tam zamanlı olarak görevlendirilmesi.
  22. Fen Fakültesi’nden Doç.Dr. Sevda Ayata Siler’in, TÜBİTAK 2219-Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı kapsamında Almanya Bonn Üniversitesi’nde araştırma yapmak üzere 01.02.2015-31.07.2015 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesi.
  23. Mühendislik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Reyat Yılmaz’ın, Bulut Bilişim Tabanlı Tahminleme Aracı başlıklı proje ile kurulan Semafor Teknik Yazılım Danışmanlık Proje San.Tic.Ltd.Şti.’nde ortak ve yönetici olarak, Fakültesindeki derslerini ve görevlerini aksatmamak koşuluyla 4691Sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Kanununun 7. maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
  24. Yabancı Diller Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda toplam 106.303,45 TL (Yüzaltıbinüçyüzüçlirakırkbeşkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme ve yönetici payı ödenmesi ile kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  25. Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda toplam 101.891,61 TL (Yüzbirbinsekizyüzdoksanbirliraaltmışbirkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme ve yönetici payı ödenmesi ile kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  26. Hukuk Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 2.754,23 TL (İkibinyediyüzellidörtlirayirmiüçkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  27. Su Kaynakları ve Yönetimi Su Kaynaklı Doğal Afetlerin Kontrolü Araştırma ve Uygulama Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 5.100,90 TL (Beşbinyüzliradoksankuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  28. Dil Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 161.135 TL (Yüzaltmışbirbinyüzotuzbeşlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  29. Üniversitemizde Uzaktan Eğitim kapsamında elde edilen öğrenim ücretlerinin %70’inin öğretim elemanlarına ödenmesi sonucunda kalan %30’luk kısım ve materyal gelirleri toplamının %65’inin Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezine, kalan %35’lik tutarın ise uzaktan eğitim veren ilgili birimlere dağılımının yapılması.
  30. Üniversitemizce 2014 yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında “Dokuzgen Bilişim Platformu: Şehrim Kampüsüm” başlıklı proje teklifinin İZKA’ya sunulması, teklifin başarılı olması durumunda uygulanması ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı görevini yürüten Yrd.Doç.Dr. Salih Zafer Dicle’nin kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.
  31. İzmir Kültür ve Turizm Müdürlüğü  tarafından 2014 Yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “İzmir Parmaklarınızın Ucunda” başlıklı projede Üniversitemizin proje ortağı olarak yer alması ve proje teklifi kapsamında Prof. Dr. Vahap Tecim’in kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.
  32. Menderes Belediyesi  tarafından 2014 Yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “Tek Tuşla Menderes” başlıklı projede Üniversitemizin proje ortağı olarak yer alması ve proje teklifi kapsamında Prof. Dr. Vahap Tecim’in kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.
  33. 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesine göre kadro tahsisi yapılması.
  34. 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesine göre kadro tahsisi yapılması.
  35. Buca Eğitim Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. İlker Uğulu’nun, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurulu Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi’nde danışmanlık yapmak üzere 03.09.2014-03.09.2015 tarihleri arasında haftada iki gün (Perşembe-Cuma günleri) Fakültedeki görevlerini aksatmamak kaydıyla gönüllü ve ücretsiz olarak 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesi.
  36. Tıp Fakültesi’nden Doç.Dr. Zeynep Sercan’ın, ABD Bethesda’da düzenlenecek olan TÜBİTAK-2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı’na katılmak üzere, 02.01.2015-02.07.2015 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesi.
  37. Denizcilik Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 29.104,63 TL (Yirmidokuzbinyüzdörtliraaltmışüçkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılması ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılması.
  38. 2014-2015 eğitim-öğretim yılında Üniversitemizde kısmi zamanlı olarak çalıştırılan öğrencilerin saat ücretlerinin 2547 Sayılı Kanunun 46.maddesi uyarınca yeniden tespit edilmesi.
  39. Üniversitemiz Yayın Komisyonunun 09.09.2014 tarih ve 525 sayılı kararı.
  40. Atama izni istenmesi.
  41. İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odalar Birliği (İESOB) tarafından 2014 Yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “İBEP (İESOB Bilgi Entegrasyon Projesi) başlıklı projede Üniversitemizin proje ortağı olarak yer alması ve proje teklifi kapsamında Yrd.Doç.Dr. Gönül Alkan’ın kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesi.

     

    Toplantıda Bulunanlar Toplantıda Bulunmayanlar
    Prof.Dr. Mehmet FÜZÜN Prof.Dr. Ayşe FİLİBELİ
    Prof.Dr. Halil KÖSE Prof.Dr. Asuman ALTAY
    Prof.Dr. Recep YAPAREL
    Prof.Dr. Murat ÖZGÖREN
    Prof.Dr. Süleyman BAŞLAR
    Prof.Dr. A.Güldem CERİT
    Prof.Dr. Mustafa DAŞ
    Prof.Dr. İsmail SÖKMEN
    Prof.      Halil YOLERİ
    Prof.Dr. Ayşe BEŞER
    Prof.Dr. Yusuf KARAKOÇ
    Prof.Dr. Öcal USTA
    Prof.Dr. Ömer DUMLU
    Prof.Dr. Yasemin ARBAK
    Prof.Dr. Atilla ORBAY
    Prof.Dr. Ercüment YALÇIN
    Prof.Dr. O.Avşar KURGUN
    Prof.Dr. Tülay CANDA
    Prof.Dr. Mehmet Refik MAS
    Raportör Prof.Dr.Can KARACA

     

Üniversite Yönetim Kurulu 09.09.2014 Salı günü saat 16.00’da Rektör Prof.Dr. Mehmet Füzün başkanlığında iki üye dışında diğer üyelerin katılmasıyla toplandı.
Prof.Dr. Ayşe Filibeli ve Prof.Dr. Asuman Altay görevli/izinli oldukları için toplantıya katılamadı.
Prof.Dr. Abbas Türnüklü ve Prof.Dr. Zühal Bahar izinli/görevli oldukları için toplantıya Dekan Vekili Prof.Dr. Mustafa Daş ve Prof.Dr. Ayşe Beşer katıldı.
Gündem üzerinde yapılan görüşmelerde; 35., 36., 37., 38., 39., 40. ve 41. maddelerin ilave edilmesine karar verilerek maddelerin görüşülmesine geçildi.

KARAR 1- Geçen toplantıya ait kararlar okunarak imza edildi.
KARAR 2- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Genel Sekreterlikte görev yapan Dr. Elif Arzu Şerifaki’nin, 12.11.2014 tarihinden itibaren 12.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 3- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Gülen Aykaç’ın, 29.12.2014 tarihinden itibaren 29.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 4- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Halide Ok’un, 22.12.2014 tarihinden itibaren 22.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 5- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Oğuz Adatepe’nin, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 6- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Nilüfer Yıldırım’ın, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 7- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Erhan Akdeniz’in, 30.11.2014 tarihinden itibaren 30.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 8- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Çoşkun Çakır’ın, 17.11.2014 tarihinden itibaren 17.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 9- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Bilgi İşlem Dairesi’nde görev yapan Özgürcan Genç’in, 25.10.2014 tarihinden itibaren 25.10.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 10- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca İşletme Fakültesi’nde görev yapan Ayşe Işınsu Atalay’ın, 07.11.2014 tarihinden itibaren 07.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 11- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Fulya Karagöz Akın’ın, 06.11.2014 tarihinden itibaren 06.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 12- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Mustafa Kemal Aksoğan’ın, 26.11.2014 tarihinden itibaren 26.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 13- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Dr. Ceyhan Çelikoğlu’nun, 08.11.2014 tarihinden itibaren 08.11.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 14- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Demet Akyürek’in, 02.10.2014 tarihinden itibaren 02.10.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 15- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Belma Çelek’in, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 16- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Kadriye Soylu’nun, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 17- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Nevin Akdeniz’in, 12.12.2014 tarihinden itibaren 12.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 18- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Şeyda Kınay’ın, 15.12.2014 tarihinden itibaren 15.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 19- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Aylin Nefise Kabasakal’ın, 16.12.2014 tarihinden itibaren 16.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 20- Rektörlük uzman kadrosunda olup, 2547 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca Uygulama Hastanesi’nde görev yapan Selda Erge’nin, 16.12.2014 tarihinden itibaren 16.12.2015 tarihine kadar 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 33/e maddesi uyarınca yeniden atanmasının uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 21- İzmir Meslek Yüksekokulu’ndan Öğr.Gör. Oğuz Sarvan’ın, Türkiye Futbol Federasyonu Merkez Hakem Kurulu bünyesinde Eğitim Direktörlüğü görevi nedeniyle 12.08.2014-12.08.2015 tarihleri arasında 1 yıl süre ile 2547 Sayılı Kanunun 38. maddesi uyarınca tam zamanlı olarak görevlendirilmemesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 22- Fen Fakültesi’nden Doç.Dr. Sevda Ayata Siler’in, TÜBİTAK 2219-Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı kapsamında Almanya Bonn Üniversitesi’nde araştırma yapmak üzere 01.02.2015-31.07.2015 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 23- Mühendislik Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. Reyat Yılmaz’ın, Bulut Bilişim Tabanlı Tahminleme Aracı başlıklı proje ile kurulan Semafor Teknik Yazılım Danışmanlık Proje San.Tic.Ltd.Şti.’nde ortak ve yönetici olarak, Fakültesindeki derslerini ve görevlerini aksatmamak koşuluyla 4691Sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Kanununun 7. maddesi uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 24- Yabancı Diller Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda toplam 106.303,45 TL (Yüzaltıbinüçyüzüçlirakırkbeşkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme ile yönetici payı ödenmesine ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 25- Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. ve 6. maddeleri uyarınca belirlenen oranlarda toplam 101.891,61 TL (Yüzbirbinsekizyüzdoksanbirliraaltmışbirkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme ile yönetici payı ödenmesine ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 26- Hukuk Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 2.754,23 TL (İkibinyediyüzellidörtlirayirmiüçkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 27- Su Kaynakları ve Yönetimi Su Kaynaklı Doğal Afetlerin Kontrolü Araştırma ve Uygulama Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 5.100,90 TL (Beşbinyüzliradoksankuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 28- Dil Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde görev yapan öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 161.135 TL (Yüzaltmışbirbinyüzotuzbeşlira) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 29- Üniversitemizde Uzaktan Eğitim kapsamında elde edilen öğrenim ücretlerinin %70’inin öğretim elemanlarına ödenmesi sonucunda kalan %30’luk kısım ve materyal gelirleri toplamının %65’inin Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezine, kalan %35’lik tutarın ise uzaktan eğitim veren ilgili birimlere dağılımının yapılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 30- Üniversitemizce 2014 yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında “Dokuzgen Bilişim Platformu: Şehrim Kampüsüm” başlıklı proje teklifinin İZKA’ya sunulması, teklifin başarılı olması durumunda uygulanması ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı görevini yürüten Yrd.Doç.Dr. Salih Zafer Dicle’nin kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 31- İzmir Kültür ve Turizm Müdürlüğü  tarafından 2014 Yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “İzmir Parmaklarınızın Ucunda” başlıklı projede Üniversitemizin proje ortağı olarak yer alması ve proje teklifi kapsamında Prof. Dr. Vahap Tecim’in kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 32- Menderes Belediyesi  tarafından 2014 Yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “Tek Tuşla Menderes” başlıklı projede Üniversitemizin proje ortağı olarak yer alması ve proje teklifi kapsamında Prof. Dr. Vahap Tecim’in kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 33- 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesine göre kadro tahsisi yapılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 34- 2547 Sayılı Kanunun 35.maddesine göre kadro tahsisi yapılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 35- Buca Eğitim Fakültesi’nden Yrd.Doç.Dr. İlker Uğulu’nun, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurulu Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi’nde danışmanlık yapmak üzere 03.09.2014-03.09.2015 tarihleri arasında haftada iki gün (Perşembe-Cuma günleri) Fakültedeki görevlerini aksatmamak kaydıyla gönüllü ve ücretsiz olarak 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirilmesinin uygunluğuna oybirliği ile karar verildi.
KARAR 36- Tıp Fakültesi’nden Doç.Dr. Zeynep Sercan’ın, ABD Bethesda’da düzenlenecek olan TÜBİTAK-2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı’na katılmak üzere, 02.01.2015-02.07.2015 tarihleri arasında yolluksuz, yevmiyesiz, maaşlı ve TÜBİTAK burslusu olarak 2547 Sayılı Kanunun 39.maddesinin 1.fıkrası uyarınca görevlendirilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 37- Denizcilik Fakültesi öğretim elemanlarına, Döner Sermaye İşletmesi kapsamında 2014 Ağustos ayı için “Yükseköğretim Kurumlarında Döner Sermaye Gelirlerinden Yapılacak Ek Ödemenin Dağıtılmasında Uygulanacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik”in 4. maddesi uyarınca belirlenen oranlarda toplam 29.104,63 TL (Yirmidokuzbinyüzdörtliraaltmışüçkuruş) (KDV hariç) gelirden ek ödeme yapılmasına ve kurum ihtiyaçları payı (Araç Gereç Alımı) ayrılmasına oybirliği ile karar verildi.
KARAR 38- 2014-2015 eğitim-öğretim yılında Üniversitemizde 2547 Sayılı Kanunun 46.maddesi uyarınca kısmi zamanlı olarak çalıştırılan öğrencilerin saat ücretlerinin brüt, 4,50 TL olarak belirlenmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 39- Üniversitemiz birimlerinin akademik kadro ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla atama izni istenmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 40 A-İşletme Fakültesi tarafından düzenlenecek olan 20.Uluslararası Kalite Fonksiyon Göçerimi Sempozyumu (The 20th International Symposium on QFD (ISQFD2014) bildiri kitabının elektronik ortamda bastırılmasına,
B-İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden Prof.Dr. Zerrin Toprak Karaman’ın hazırlamış olduğu “Yerel Yönetimler” isimli kitabının kendi olanaklarıyla dışarıda bastırılmasının uygunluğuna ve basılan materyalin 5 adedinin Üniversitemiz Merkez Kütüphanesine verilmesine oybirliği ile karar verildi.
KARAR 41- İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odalar Birliği (İESOB) tarafından 2014 Yılı Bilgi Toplumuna Dönüşüm ve Bilgi İletişim Teknolojileri Mali Destek Programı kapsamında İZKA’ya sunulan “İBEP (İESOB Bilgi Entegrasyon Projesi) başlıklı projede Üniversitemizin proje ortağı olarak yer alması ve proje teklifi kapsamında Yrd.Doç.Dr. Gönül Alkan’ın kurumumuzu temsile, ilzama ve proje belgelerini imzalamaya yetkili olarak tayin edilmesine oybirliği ile karar verildi.